Michailidis Shoes 2018


Needs
Μια ιστοσελίδα με εκατοντάδες επισκέπτες κάθε μέρα μπορεί εύκολα να γίνει ξεπερασμένη στα μάτια του καταναλωτή ταυτόχρονα όμως γίνεται και πολύ οικεία. Ανασχεδιάζοντας την ιστοσελίδα για να γίνει πιο φρέσκια, ένω παράλληλα διατηρώντας τον οικείο της χαρακτήρα μπορεί να είναι πρόκληση.
Approach
Προσεγγίσαμε τον ανασχεδιασμό ως ένα πρόβλημα που χρειαζόταν λύση. Η πρόκληση ήταν να δημιουργήσουμε μια πιο μινιμαλιστική εμφάνιση, διατηρώντας την οικειότητα και βελτιώνοντας την από άποψη User Experience.
Πως φτιάχτηκε

An artistic magazine like home
Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι παραπάνω από ένα απλό e-shop.
Εδώ δημιουργούνται τάσεις. Αποφασίσαμε να κάνουμε την αρχική σελίδα να μοιάζει περισσότερο με portfolio εταιρίας με καλλιτεχνικές φωτογραφήσεις παρά με την αρχική ενός e-shop.
A Complete Rehauling of Product Page
Οι σελίδες προϊόντων είναι αυτές που οι χρήστες κοιτάνε περισσότερο.
Είναι το μέρος που οι επισκέπτες μας βλέπουν τα προϊόντα και αποφασίζουν αν θα αγοράσουν ή όχι. Για να τους βοθήσουμε σε αυτή την απόφαση προσπαθήσαμε να κάνουμε την εμπειρία όσο πιο ξεκάθαρη γίνεται. Μεγάλες εικόνες προϊόντων, μικρογραφίες με άλλα χρώματα, ξεκάθαρη επιλογή οπτικών σημάτων και άλλες σημαντικές πληροφορίες ακριβώς εκεί που τις θες.


We Are Serious About Mobile
Την εποχή του smartphone ξέρεις ότι μάλλον περισσότεροι από το 60% των πελατών σου θα έρθει από κινητό.
Περίπου μισοί από τους καταναλωτές θα αγοράσουν από το smartphone τους. Ακόμα και αν δεν αγοράσουν από το κινητό τους περισσότεροι από το 80% θα επισκεφτεί από εκεί την ιστοσελίδα στην πορεία τους προς την αγορά.
Οπότε..... η εμπειρία στο κινητό πρέπει να είναι τέλεια. Έτσι απλά!
Θέλετε να δείτε περισσότερα;