Spitoiko


Problem
Το website είχε σοβαρά προβλήματα απόδοσης και αξιοπιστίας, ήταν αργό, έπεφτε καθημερινά για ώρες και έχανε πωλήσεις. Δεν υπήρχε πλάνο marketing και στρατηγική με αποτέλεσμα να εξαρτάται εξ ολοκλήρου σε πωλήσεις μέσω Skroutz.
Solution
Πλάνο μεταφοράς στην υποδομή με τους ταχύτερους servers μας, σωστή υποστήριξη και διασφάλιση της καλής λειτουργίας, ταχύτητας και εμπειρίας του κάθε χρήστη του e-shop.
Πως φτιάχτηκε

Ήρθε η Ώρα να Λάμψει
Όταν ήρθε αυτό το project στα χέρια μας ήταν σε κακή κατάσταση. Καθημερινές διακοπές, υπερβολικά αργό, σφάλματα που έβλεπαν οι χρήστες και άλλα. Είδαμε πολλούς λόγους γιατί δεν απέδιδε το e-shop. Έπρεπε να κάνουμε κάτι.
Ξεκινήσαμε από τα βασικά. Μια υποδομή υψηλών αποδόσεων, προηγμένο object caching, και διορθώσεις σφαλμάτων. Το website δεν έπεσε ποτέ ξανά για τα επόμενα χρόνια. Πετύχαμε κάτι μοναδικό, πάνω από 99.999% uptime μέσα σε 3 χρόνια.
Επανασχεδιάσαμε κάποιες λεπτομέρειες και διατάξεις των σελίδων για να γίνει πιο φιλικό στο χρήστη με στόχο την βελτίωση της απόδοσης και την αύξηση των πωλήσεων.
Όταν σταθεροποιήσαμε την πλατφόρμα, ήταν ώρα να ασχοληθούμε δυναμικά με το marketing!
Off To The Races
Ο επόμενος μεγάλος στόχος ήταν να δημιουργήσουμε ένα ισχυρό πλάνο performance marketing που θα ανεβάσει τις πωλήσεις και ταυτόχρονα θα μειώσει την εξάρτηση από την πλατφόρμα του Skroutz.
Πήγαμε από 95% των πωλήσεων που προέρχονταν από Skroutz σε 40% σε λιγότερο από 3 χρόνια. Χρησιμοποιήσαμε όλα τα διαθέσιμα μέσα με έξυπνο marketing και διαφήμιση, email marketing, καμπάνιες viber, και ότι άλλο θες. Τα κάναμε όλα.
Ω ναι, είχαμε αποτελέσματα!
Μέσα σε λίγους μήνες το ROAS της επιχείρησης εκτοξεύτηκε. Οι χειρότεροι μήνες μας ήταν περίπου στο ROAS 5X και είχαμε και μερικούς καλούς μήνες με ROAS πάνω από 20X, αλλά εδώ δείχνουμε τα τυπικά αποτελέσματα που είχαμε επανειλλημένα.


Από τις Δυσκολίες Στις Επιτυχίες
Μέχρι τα μέσα το 2023 που δουλεύαμε στο project είχαμε στήσει ένα πλάνο marketing που δούλευε σταθερά και μας έδινε σταθερά ROAS μεταξύ 9X και 12X κάθε μήνα με μερικούς τρελούς μήνες όπως βλέπετε στην εικόνα.
Σίγουρα υπήρξε μια κορύφωση κατά τη διάρκεια της καραντίνας αλλά καταφέραμε να κρατήσουμε την ζήτηση σταθερή ακόμα και μετά. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι την ίδια στιγμή που κάναμε performance marketing, κάναμε επίσης και branding ώστε να πετύχουμε να έχει μια επαρκή αναγνωρισιμότητα η επιχείρηση.
Σταθερή Ανάπτυξη
Όλα αυτά έκαναν την εταιρία ιδιαίτερα κερδοφόρα με τις πωλήσεις να αυξάνονται συνολικά 3Χ ετησίως.
Ο συνδυασμός μιας σταθερής, γρήγορης και αξιόπιστης πλατφόρμας που προσέφερε μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη έκανε το έργο επιτυχημένο. Το αναλάβαμε στα χειρότερα του και φροντίσαμε να ξεπεράσει σε επιδόσεις κάθε προσδοκία.
Ακριβώς το στοιχείο μας δηλαδή.
