Χρησιμοποιείς το TikTok, αλλά ακόμα δεν έχεις καταλάβει πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος της πλατφόρμας;
Πολλές επιχειρήσεις προσπαθούν να εντάξουν το TikTok στη στρατηγική τους για το μάρκετινγκ αλλά δυσκολεύονται ακόμα να κατανοήσουν τι ακριβώς πρέπει να κάνουν.
Αν θέλεις να αυξήσεις την απόδοση του λογαριασμού σου στο TikTok είναι σημαντικό να κατανοήσεις τα στοιχεία που θα αναλύσουμε παρακάτω.
Γιατί είναι σημαντικό το TikTok;
- Το TikTok έχει πάνω από 1 δις χρήστες παγκοσμίως
- Οι χρήστες παιρνούν κατά μέσο όρο 95 λεπτά κάθε μέρα σκρολάροντας στο TikTok
- Το TikTok έχει 150% υψηλότερο ποσοστό αλληλεπίδρασης σε σχέση με το Instagram
- 90% των χρηστών του TikTok επισκέπτονται καθημερινά την πλατφόρμα
- Το 70% των χρηστών δηλώνουν πως το TikTok τους βοηθάει να ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και επιχειρήσεις
- Τα βίντεο με trending ήχους έχουν πάνω από 1.5 φορές πιθανότητες να μπουν στο For You Page
Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τον αλγόριθμο του TikTok;
Τι είναι αυτό που κάνει το TikTok να δείχνει ένα περιεχόμενο σε περισσότερους χρήστες;
Αλληλεπίδραση του Χρήστη
Likes και Σχόλια
Ο αλγόριθμος του TikTok ανταμείβει το περιεχόμενο που αρέσει στο κοινό. Όσο περισσότερες θετικές αντιδράσεις έχει ένα βίντεο (Likes - σχόλια), τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να προταθεί σε περισσότερους χρήστες.
Κοινοποιήσεις και Follows
Οι κοινοποιήσεις και οι νέοι followers δείχνουν στο TikTok ότι ένα βίντεο είναι πολύ ενδιαφέρον και σχετικό. Έτσι, η πλατφόρμα το προωθεί σε ένα ευρύτερο κοινό, συμπεριλαμβανομένου του For You Page (FYP).
Χρόνος Παρακολούθησης
Τα βίντεο που καθηλώνουν το κοινό μέχρι την τελευταία στιγμή ανταμείβονται με υψηλότερη κατάταξη. Όταν το 70% των θεατών παρακολουθεί ολόκληρο το βίντεο σου, ο αλγόριθμος το αντιλαμβάνεται ως πολύτιμο περιεχόμενο και το προωθεί σε περισσότερο κοινό.
Πληροφορίες του Βίντεο
Ήχοι
Οι δημοφιλείς ήχοι αυξάνουν την αλληλεπίδραση και μπορούν να ενισχύσουν τα views έως και 30%.
Captions
Οι λέξεις-κλειδιά είναι ο τρόπος με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν περιεχόμενο στο TikTok. Όταν χρησιμοποιείς τις σωστές λέξεις-κλειδιά, αυξάνεις τις πιθανότητες το βίντεο σου να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Hashtags
Η στρατηγική χρήση δημοφιλών hashtags βελτιώνει την ορατότητα. Για παράδειγμα το #foryoupage χρησιμοποιείται στο 75% των πιο επιτυχημένων βίντεο.
Δημογραφικά και Ενδιαφέροντα
Υπάρχουσες Συνήθειες
Οι χρήστες βλέπουν βίντεο που είναι σχετικά με αυτά που συνήθως παρακολουθούν, δημιουργώντας ένα εξατομικευμένο feed από περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στις συνήθειές τους.
Ιστορικό
Αν οι χρήστες έχουν αλληλεπιδράσει στο παρελθόν με συγκεκριμένους δημιουργούς ή θέματα, τότε ο αλγόριθμος θα τους προτείνει αντίστοιχα βίντεο.
Ιστορικό Περιεχομένου
Προηγούμενες αλληλεπιδράσεις των χρηστών με συγκεκριμένους τύπους περιεχομένου, όπως κωμωδία, εκπαιδευτικά ή lifestyle, καθορίζουν τα βίντεο που θα εμφανίζονται στο feed τους.
Drop The Tips
Αφού τώρα γνωρίζουμε τι είναι αυτό που κάνει το TikTok να προωθεί κάποια βίντεο περισσότερο από άλλα, ας δούμε μερικούς τρόπους που μπορούν να βοηθήσουν το περιεχόμενο σου να προσγειωθεί στην ForYouPage του TikTok.
Ήχοι
Πριν ξεκινήσεις να δημιουργήσεις το video σου κάνε μια έρευνα για τους trending ήχους και βρες αυτόν που ταιριάζει καλύτερα με την ιδέα σου. Μη ξεχνάς το 67% των viral βίντεο έχουν ήχο που βρίσκεται στα trends.
Περιεχόμενο
Τα βίντεο που συγκεντρώνουν υψηλό engagement τις πρώτες δύο ώρες από τη δημοσίευση έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να λάβουν περισσότερες προβολές. Βίντεο που δείχνουν πρόσωπα ή προσφέρουν ένα ενδιαφέρον hook στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα ενθαρρύνουν το κοινό να συνεχίσει την παρακολούθηση. Για να βελτιώσεις την ορατότητα και να διατηρήσεις το ενδιαφέρον του κοινού, δημοσίευσε 1-4 βίντεο την εβδομάδα.
Ώρα
Μελέτες δείχνουν ότι οι καλύτερες ώρες για δημοσίευση είναι μεταξύ 18:00 - 22:00, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, όπου το engagement αυξάνεται κατά 30%. Παρόλα αυτά, κάθε κοινό έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες, οπότε θα πρέπει να εντοπίσετε την ιδανική ώρα για το δικό σας.
Τέλος ας κάνουμε μια μικρή ανάλυση του πώς δουλεύει το For You Page του TikTok. Πρώτα το βίντεο προβάλλεται σε ένα μικρό αριθμό χρηστών. Αν δεχτεί υψηλή αλληλεπίδραση (κοινοποιήσεις, σχόλια, likes κλπ) το TikTok το προωθεί σε περισσότερους χρήστες.
Αν το βίντεο συνεχίζει να αποδίδει καλά, συνεχίζει να εμφανίζεται στο For You Page.
Όταν η αλληλεπίδραση αρχίσει να μειώνεται θα προβάλεται όλο και λιγότερο και εν τέλη θα σταματήσει να εμφανίζεται στο For You Page.
Έτοιμος να αναπτύξεις την επιχείρησή σου στο TikTok; Επικοινώνησε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες σου και να δημιουργήσουμε ένα πλάνο που θα σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου.