Οι εικόνες και τα βίντεο είναι αυτά που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Αν το εικαστικό που χρησιμοποιείς τραβήξει την προσοχή του χρήστη έχεις κερδίσει κάτι περισσότερο από το μισό παιχνίδι της αλληλεπίδρασης.
Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να χρησιμοποιούμε τις σωστές διαστάσεις σε κάθε κοινωνικό δίκτυο.
Εικόνα Προφίλ: 180 x 180 pixels
Η φωτογραφία του προφίλ πρέπει να είναι τουλάχιστον 180 x 180 pixels. Στο desktop οι διαστάσεις θα φαίνονται 170 x 170 pixels, στα smartphones 128 x 128 pixels και στο thumbnail 32 x 32 pixels.
Η φωτογραφία προφίλ αντιπροσωπεύει εσένα ή το brand σου στο facebook και εμφανίζεται στο χρονολόγιο σου πάνω από την φωτογραφία εξωφύλλου. Επιπλέον, θα εμφανίζεται όταν κάνεις αναρτήσεις, σχόλια και όταν αναζητούν το όνομα σου στο facebook.
Εξώφυλλο: 820 x 312 pixels
Η φωτογραφία εξωφύλλου πρέπει να είναι τουλάχιστον 820 x 312 pixels. Στο desktop οι διαστάσεις θα εμφανίζονται 820 x 312 pixels και 640 x 360 pixels στα smartphones.
Η φωτογραφία εξωφύλλου εμφανίζεται μόνο στο χρονολόγιο σου και είναι πολύ μεγαλύτερη από την φωτογραφία προφίλ, κάτι που σου αφήνει περιθώρια για περισσότερη δημιουργικότητα.
Carousel 1080 x 1080 pixels
Το Carousel σου δίνει τη δυνατότητα σε μια ανάρτηση να βάλεις έως και 10 φωτογραφίες με link, με ελάχιστες φωτογραφίες τις 2.
Οι διαστάσεις που πρέπει να είναι κάθε εικόνα είναι 1080 x 1080 pixels
Εικόνα Ανάρτησης 1200 x 630 pixels
Η φωτογραφία αυτή θα εμφανιστεί στο χρονολόγιο σου και ιδανικά στους περισσότερους followers σου, αν και το facebook έχει μειώσει την οργανική απήχηση των αναρτήσεων ?
Εικόνα Εκδήλωσης 1920 x 1080 pixels
Όταν διοργανώνεις ένα event η εικόνα είναι αυτή που θα τραβήξει την προσοχή των ενδιαφερόμενων και θα τους κάνει να πατήσουν το κουμπί Interested.
Οι κατάλληλες διαστάσεις είναι 1920 x 1080 pixels. Το facebook θα μειώσει τις διαστάσεις σε 470 x 174 pixels
Εικόνα Εξωφύλλου σε Group 1640 x 856 pixels
Η φωτογραφία εξωφύλλου σε ένα γκρουπ είναι αυτή που καθορίζει τον χαρακτήρα του γκρουπ. Φρόντισε εκτός από το να απεικονίζει κάτι σχετικό με το θέμα του γκρουπ σου να είναι και στις σωστές διαστάσεις.
Σίγουρα η πλατφόρμα του Instagram είναι το καλύτερο μέσο για να παρουσιάσεις το οπτικό σου υλικό. Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να κρατάς το ποσοστό αναλογίας σε 1:1
Εικόνα Προφίλ: 110 x 110 pixels
Φρόντισε η εικόνα του προφίλ σου να είναι αναγνωρίσιμη ώστε να σε βρίσκουν πιο εύκολα στις αναζήτησεις.
Εικόνες Δημοσιεύσεων 1080 x 1080 pixels
Οι διαστάσεις που συνίστανται όταν δημοσιεύεις μια φωτογραφία στο Instagram είναι 1080 x 1080 pixels, ενώ στο feed εμφανίζεται στα 510 x 510 pixels.
Αν η φωτογραφία είναι πορτραίτο, τότε οι διαστάσεις μπορεί να είναι 1080 x 1350 pixels. Το Minimum μέγεθος είναι 600 x 600 pixels.
Stories 1080 x 1920 pixels
Με πάνω από 300 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες τα Instagram Stories είναι πολύ δημοφιλή μεταξύ των χρηστών της πλατφόρμας.
Οι απαιτούμενες διαστάσεις είναι 1080 x 1920 pixels. Το ποσοστό αναλογίας πρέπει να είναι 9:16, ενώ το μέγιστο μέγεθος του αρχείου μπορεί να είναι 4 GB.
IGTV: 1080 x 1920 pixels
Εικόνα Προφίλ: 165 x 165 pixels
Η εικόνα προφίλ που θα επιλέξεις πρέπει να είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με εσένα ή το brand σου όπως και στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα.
Οι προτεινόμενες διαστάσεις είναι 165 x 165 pixels, ενώ το μέγιστο επιτρεπτό μέγεθος του αρχείου είναι 10 MB. Η μορφή του αρχείου πρέπει να είναι JPG ή PNG.
Μέγεθος Pin: 1000 x 1500 pixels
Οι διαστάσεις που προτείνονται από το Pinterest για τα Pins είναι 1000 x 1500 pixels, με ποσοστό αναλογίας 2:3
Το μέγιστο επιτρεπόμενο μέγεθος του αρχείου είναι 20 MB. Η μορφή του αρχείου πρέπει να είναι JPG ή PNG.
Φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα να μπουν και video στα Pins. Οι επιτρεπόμενες μορφές αρχείων στα video είναι: .mp4, .mov or .m4v με μέγιστο μέγεθος αρχείου τα 2GB. Η διάρκεια του video μπορεί να είναι το λιγότερο 4 δευτερόλεπτα και το περισσότερο 15 λεπτά.
Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προδιαγραφές των Pins.
Εικόνα Προφίλ: 400 x 400 pixels
Η φωτογραφία προφίλ θα είναι αυτή που θα σε αντιπροσωπεύει σε όλο το δίκτυο του Twitter. Χρειάζεται τετράγωνη εικόνα σε διαστάσεις 400 x 400 px και θα εμφανίζεται 200 x 200 px.
Το μέγεθος της εικόνας πρέπει να είναι το πολύ 2 MB σε μορφή JPG, GIF ή PNG
Εικόνα Επικεφαλίδας 1500 x 500 pixels
Η εικόνα επικεφαλίδας είναι αυτή που θα εμφανίζεται πάνω από την εικόνα προφίλ σου. Είναι πιο μεγάλη από την φωτογραφία προφίλ σου, άρα πρέπει να έχει πολύ καλή ανάλυση και είναι το πρώτο πράγμα που θα προσέξουν όσοι επισκέπτονται το προφίλ σου.
Οι διαστάσεις που συνίστανται είναι 1500 x 500 pixels με μέγιστο μέγεθος αρχείου τα 5 MB. Η μορφή του αρχείου θα πρέπει να είναι JPG, GIF ή PNG.
Εικόνα Δημοσίευσης (Tweets) 1200 x 628 pixels
Στο Twitter οι χρήστες μπορούν να επισυνάψουν και φωτογραφίες μαζί με τα tweets. Για να αποφύγεις να κοπούν κάποια σημεία από την εικόνα φρόντισε τα σημαντικά στοιχεία να είναι στο κέντρο.
Δες εδώ περισσότερες πληροφορίες για την σωστή χρήση των εικόνων στα Tweets.
Οι διαστάσεις που συνίστανται είναι 1200 x 628 px με μέγιστο μέγεθος αρχείου τα 5 MB στο κινητό ή τα 15 MB στο web. Οι μορφές που υποστηρίζονται είναι JPG, GIF & PNG
Με 467 εκατομμύρια χρήστες το LinkedIn είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο. Είναι το κατάλληλο μέσο για να βρεις υπαλλήλους ή εργασία.
Εικόνα Προφίλ: 400 x 400 pixels
Είναι η κεντρική εικόνα που αντιπροσωπεύει το brand σου. Είναι αυτό που θα δει πρώτα ένας επισκέπτης στο προφίλ σου. Πρέπει να φροντίσεις η φωτογραφία να είναι αντιπροσωπευτική, όπως για παράδειγμα το λογότυπο της εταιρίας σου, αλλά και στις σωστές διαστάσεις ώστε να φαίνεται σωστά.
Μέγιστο Μέγεθος Αρχείου: 4 MB
Η μορφή του αρχείου πρέπει να είναι JPG ή PNG
Φωτογραφία Εξωφύλλου: 1128 x 191 pixels
Η φωτογραφία εξωφύλλου στο LinkedIn καλύπτει όλη την επάνω μεριά της σελίδας. Εδώ έχεις μεγαλύτερο χώρο να αναδείξεις το brand σου.
Μέγιστο Μέγεθος Αρχείου: 4 MB
Η μορφή του αρχείου πρέπει να είναι JPG ή PNG
Αναρτήσεις με Link: 1200 x 627 pixels
Όταν κάνεις μια ανάρτηση στο Linkedin με link θα γίνει αυτόματα εισαγωγή της εικόνας από το Link. Μπορείς να αφαιρέσεις την εικόνα αυτή και να βάλεις μια custom σε διαστάσεις 1200 x 627 pixels.
Η μορφή του αρχείου πρέπει να είναι JPG, PNG ή GIF
LinkedIn Stories: 1080 x 1920 pixels
Τα Stories επιτρέπουν στους χρήστες του LinkedIn να μοιράζονται καθημερινές επαγγελματικές στιγμές, τα οποία έχουν διάρκεια 24 ώρες.
Μπορείς να αναρτήσεις τα Stories σου μόνο μέσα από την εφαρμογή του κινητού. Αν προσθέσεις video στο story σου, αυτό δεν πρέπει να ξεπερνά τα 20 δευτερόλεπτα.