Τα νεα διαφημιστικα εργαλεια του Facebook για τα Χριστουγεννα

SHARE THE ❤️

SHARE THE ❤️

Profile picture for user Mary Pyromali
Last Update: • Reading Time
Ετικέτες:

44 μέρες για τα Χριστούγεννα!

Νομίζατε πως το Facebook θα μας άφηνε χωρίς δωράκι?

Πριν από λίγες ημέρες, ανακοινώθηκαν από το Facebook νέα εργαλεία διαφήμισης που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη σεζόν και να κλείσουν μία - ομολογουμένως - δύσκολη χρονιά με τον καλύτερο τρόπο.

Αυτό που αλλάζει μετά το τελευταίο update, είναι πως δίνεται πλέον η δυνατότητα  στις επιχειρήσεις να δημιουργούν διαφημίσεις στο Instagram με ετικέτες προϊόντων κατευθείαν από το Ads Manager. Με πιο απλά λόγια, επιτρέπει την προσθήκη ετικετών προϊόντων σε πληρωμένες διαφημίσεις!

Όπως όλοι γνωρίζουμε, τα brand μπορούν να προσθέσουν ετικέτες προϊόντων σε αναρτήσεις στο Instagram από το 2016, επομένως το ίδιο το εργαλείο δεν είναι καινούργιο. Ποτέ όμως μέχρι τώρα οι επιχειρήσεις δεν μπορούσαν να προσθέσουν τις ετικέτες στις διαφημίσεις τους. 

Την λογική πίσω από αυτή την κίνηση εξήγησε το ίδιο το Facebook:

“Τον τελευταίο χρόνο, οι διαφημιστές δοκιμάζουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν οργανικές αναρτήσεις αγορών με ετικέτες προϊόντων, σε διαφημίσεις στο Instagram. Σήμερα, ξεκινάμε έναν νέο τρόπο δημιουργίας διαφημίσεων με ετικέτες προϊόντων από την αρχή, μέσω του Ads Manager. Αυτό θα δώσει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν πιο εμπορικό δημιουργικό σε σύγκριση με τις παραδοσιακές οργανικές αναρτήσεις τους. Οι διαθέσιμες μορφές για διαφημίσεις με ετικέτες προϊόντων περιλαμβάνουν φωτογραφίες, βίντεο και καρουζέλ."

Τέλος λοιπόν στις προσπάθειες να ανακαλύψετε τον τρόπο να προωθήσετε μια δημοσίευση με ετικέτες προϊόντων. Πλέον, μπορεί να γίνει πανεύκολα από το Ads Manager, όπως και οι υπόλοιπες διαφημίσεις.

instagram tag products

Η νέα λειτουργία έχει στόχο να ενισχύσει την αγοραστική συμπεριφορά αλλά και να συμπληρώσει τις ήδη υπάρχουσες τάσεις. Όσο περισσότερα brand προσθέτουν ετικέτες προϊόντων στις αναρτήσεις τους, τόσο περισσότερο οι χρήστες του Instagram θα περιμένουν από αυτά να “μπουν” στο παιχνίδι της διαδικτυακής παρουσίας. Μάλιστα, με την τάση της πλατφόρμας να δίνει όλο και μεγαλύτερη ώθηση στο eCommerce, πολύ σύντομα οι χρήστες θα περιμένουν αυτονόητα την ύπαρξη ετικετών καθώς θα αναζητούν για περισσότερες και άμεσες πληροφορίες κάθε φορά που τους αρέσει κάτι. 

Το Facebook όμως δεν σταματάει εκεί!

Το επόμενο διάστημα, σκοπεύει να προσθέσει επιπλέον επιλογές στα Custom Audiences, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ξαναστοχεύσουν (retarget) αποτελεσματικά όσους έδειξαν άμεσο ενδιαφέρον να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά.

“Με το εργαλείο “Shopping Engagement” στα Custom Audiences, οι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να προσεγγίσουν άτομα που έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για το προϊόν ή την επωνυμία τους, κάνοντας ενέργειες όπως η αποθήκευση ενός προϊόντος, η προβολή ενός καταστήματος ή έναρξη αγοράς. Αντίστοιχα, με το “Shopping Lookalike Audiences” μπορούν να αυξήσουν την πελατειακή τους βάση προσεγγίζοντας αγοραστές που έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα με τους υπάρχοντες πελάτες στο Facebook και το Instagram."

Και οι δύο αυτές επιλογές μπορούν να φέρουν σημαντικά οφέλη στην επιχείρηση σας. Το retargeting θεωρείται τα τελευταία χρόνια μία πολύ αποτελεσματική τακτική διαφήμισης με την πιθανότητα να πραγματοποιηθεί κάποια αγορά από όσους δουν τη διαφήμιση να φτάνει στο 70%. Παρομοίως, τα Lookalike Audiences, σας βοηθούν να εστιάσετε σε άτομα με παρόμοια χαρακτηριστικά και συνήθειες με όσους έχουν ήδη αγοράσει από εσάς.

Πολύ  χρήσιμα, έτσι δεν είναι;

Με αυτά τα νέα εργαλεία, το Facebook σκοπεύει να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν τις προσφορές των διακοπών και να αυξήσουν τα κέρδη τους. Σίγουρα αξίζει να τους ρίξετε μια ματιά...

...ή να αναθέσετε τις διαφημίσεις σας σε συνεργάτες που έχουν την εμπειρία να τα αξιοποιήσουν υπέρ σας!

If you found the article useful, help us spread the word! (just click, it's free!)
SHARE THE ❤️


This article has: ... comments. View them and add yours! Open Comments