Τα 15 Σημαντικοτερα Instagram Trends του 2019

SHARE THE ❤️

SHARE THE ❤️

Profile picture for user Mary Pyromali
Last Update: Τρί, 08/27/2019 - 16:04 • Reading Time
Ετικέτες:

Οι ρυθμοί που αλλάζουν τα trends στα κοινωνικά δίκτυα είναι γρήγοροι και τα trends του Instagram μπορούν να βοηθήσουν ή να διαλύσουν την στρατηγική σου!
Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν, να ξέρεις πώς να τα εκμεταλλευτείς και να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά.

Οι εταιρίες που συμβαδίζουν με τις νέες τάσεις στο Instagram, εκμεταλλεύονται πλήρως όλα τα νέα χαρακτηριστικά και είναι οι πρώτοι που θα δοκιμάσουν όσα χαρακτηριστικά είναι σε beta έκδοση. Αυτό όχι μόνο τους δίνει προβάδισμα από τους ανταγωνιστές τους αλλά δείχνουν στο κοινό τους ότι γνωρίζουν πολύ καλά την πλατφόρμα και ότι είναι «μέσα στα πράγματα».

Με την εφαρμογή του Tik Tok να ανεβαίνει συνεχώς στις προτιμήσεις του κοινού, το Instagram νιώθει μια πίεση την οποία εκτονώνει παρουσιάζοντας συνεχώς καινοτομίες, νέα χαρακτηριστικά και εργαλεία.

Αυτές είναι οι top τάσεις που πρέπει να προσέξεις τώρα:

Περισσότερα Stories, λιγότερα Posts

Με περισσότερους από 500 εκατομμύρια viewers καθημερινά, τα stories έχουν κυριαρχήσει στο Instagram.

Σε αντίθεση με τις αναρτήσεις που είναι πιο «στημένες» και πιο οργανωμένες, τα stories θεωρούνται αυθόρμητα, της στιγμής και πιο αληθινά.

More Stories Less Posts

Η πλειοψηφία των χρηστών χρησιμοποιεί τα posts για να ανακαλύψει ένα brand και τα προϊόντα του και τα stories για να τρυπώσει στο backstage.

Άνοδος μέσω της καρτέλας αναζήτησης

Πάνω από 200 εκατομμύρια Instagrammers τσεκάρουν καθημερινά τις αναρτήσεις στην καρτέλα αναζήτησης του Instagram, με τον αριθμό αυτό να αναμένεται να αυξηθεί κι άλλο. 

Η νέα μπάρα πλοήγησης στο feed έχει πλέον συντομεύσεις για το IGTV και το Shop. Από εκεί ο χρήστης μπορεί να πλοηγηθεί στα αγαπημένα του ενδιαφέροντα.

Μπορεί επίσης να ανακαλύψει επιλογές από stories που θα μπαίνουν αλγοριθμικά στην καρτέλα αναζήτησης, με βάση τα ενδιαφέροντα του. 

Ανεβάζουμε την ένταση στα Stories

Όταν δημιουργούμε Stories είναι σημαντικό να είναι σχεδιασμένα και για περιβάλλον χωρίς ήχο. Μια νέα όμως έρευνα του Facebook (και του Instagram) έρχεται να ταράξει τα νερά, καθώς πλέον οι viewers προτιμούν το voice over και την μουσική. 
Μάλιστα το 80% των Stories με voice over ή μουσική έχουν καλύτερη απόδοση από τις διαφημίσεις χωρίς αυτά.
Αυτή την στιγμή το 60% των Instagram Stories παρακολουθούνται με τον ήχο δυνατά.

sound on

Σε αυτό μπορεί να έπαιξε και το ρόλο του η μουσική πλατφόρμα του Tik Tok, το οποίο φαίνεται να επηρεάσει το Instagram και σε άλλα χαρακτηριστικά που θα ακολουθήσουν στο μέλλον.

Τα σωστά αυτοκόλλητα στα Instagram Stories 

Αν και τα stickers είναι δημοφιλή στα Instagram Stories, οι επιχειρήσεις ωστόσο έχουν ανάμεικτα αποτελέσματα από την χρήση τους.

Αυτό όμως αναμένεται να αλλάξει!

Χρησιμοποιείστε λιγότερα γενικά και μη χρήσιμα αυτοκόλλητα και περισσότερα προσεγμένα, αυθεντικά και επώνυμα stickers.

Περισσότερο διαδραστικά Instagram Stories

Ενώ τα απλά stickers έχουν ανάμεικτα αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις, τα διαδραστικά αυτοκόλλητα είναι από τις μεγαλύτερες επιτυχίες.

Ψηφοφορίες, αντίστροφη μέτρηση και αυτοκόλλητα με emoji-slider δεν φέρνουν μόνο περισσότερη αλληλεπίδραση, αλλά κάνουν τον χρήστη να «κολλάει» και περισσότερη ώρα στο story. Ο χρήστης δηλαδή μένει περισσότερο αν πρέπει να αλληλεπιδράσει με το story.

Σύμφωνα και με δεδομένα του Instagram 9 στις 10 φορές τα αυτοκόλλητα με τις ψηφοφορίες αυξάνουν τα video views.

Ευκολότεροι τρόποι για ψώνια μέσω Instagram

Ο νέος ανταγωνιστής του Pinterest για έρευνα προϊόντων δεν είναι άλλος από το Instagram, με πάνω από 70% ενθουσιώδεις αγοραστές που το χρησιμοποιούν για να ανακαλύψουν brands και προϊόντα.

Το προηγούμενο έτος η πλατφόρμα του Instagram μας έφερε τα product tags, τα product stickers και το shopping feed στην καρτέλα αναζήτησης. Τώρα έχοντας πάνω από 130 εκατομμύρια κλικς σε αυτά τα tags κάθε μήνα, οι άμεσες αγορές ήταν φυσικά το επόμενο βήμα.

Τον Μάρτιο του 2019 ξεκίνησε μια beta έκδοση με την χρήση checkout απευθείας από την εφαρμογή, η οποία και δοκιμάζεται σε brands όπως η Nike και η Adidas.

shopping from instagram

Το Instagram χρεώνει ένα μικρό ποσό τις εταιρίες για την δυνατότητα του checkout, κάτι που όμως αν φέρει καλά αποτελέσματα δεν θα αποτρέψει τα brands και τους influencers να το χρησιμοποιήσουν.

Οι Influencers θα μπορούν να ταγκάρουν προϊόντα

Πολλές ερωτήσεις και μηνύματα προς τους influencers είναι από πού πήραν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν, φοράνε κλπ

Το instagram λοιπόν για να γλιτώσει χρόνο στους influencers, δίνει την ευκαιρία στους creators να κάνουν tag τα προϊόντα στην φωτογραφία τους και να είναι διαθέσιμα προς αγορά μέσω του instagram checkout.

Μόνο λίγοι από τους influencers έχουν τώρα αυτή την δυνατότητα στην διάθεσή τους, όπως είναι η Chiara Ferragni. Αναμένεται όμως αυτή η επιλογή να είναι διαθέσιμη σύντομα σε περισσότερους λογαριασμούς.

Περισσότερη πραγματικότητα

Το 2019 είναι #nofilter

Αναμένουμε περισσότερη αλήθεια σε αυτά που βλέπουμε και λιγότερα φίλτρα. Ευαίσθητα κοινωνικά θέματα και αληθινές συζητήσεις θα μας απασχολήσουν, ανάμεσα σε άλλα θέματα.

Relatable Influencers

Τα σημάδια όπως οι ραγάδες και οι ρυτίδες δεν θα κρύβονται πίσω από φίλτρα αλλά ο καθένας θα δείχνει την δική του αλήθεια κυρίως μέσα από τα stories.

Άνοδος των Influencers με τους οποίους ο χρήστης μπορεί να συσχετιστεί

Οι χρήστες πλέον αναζητούν την αυθεντικότητα ακόμα και στους influencers. Η μη ρεαλιστική ζωή των influencers και οι υπερβολικές φωτογραφίες τους έχουν δώσει πάτημα για την δημιουργία memes συγκρίνοντας την ζωή των influencers με την πραγματική ζωή.

Η ανάγκη για αυθεντικότητα δημιούργησε ένα νέο είδος influencer, αυτού του relatable

Influencers που δείχνουν την πραγματική τους ζωή, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και τα συναισθήματα τους, δείχνουν να έχουν μια μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό, οι οποίοι τους ακολουθούν καθώς νιώθουν πιο κοντά τους.

Η επιρροή του Tik Tok

Η διαρκής αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Tik Tok, έχει ήδη οδηγήσει το instagram στο να το μιμηθεί σε κάποια χαρακτηριστικά. Αυτό αναμένεται να αυξηθεί κι άλλο, με το IGTV να δέχεται μάλλον τις περισσότερες αλλαγές.

Ήδη τα σημάδια δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Το οριζόντιο scrolling αντικαταστάθηκε με το κάθετο, ενώ ο αλγόριθμος σου δείχνει ήδη από κάτω τα επόμενα διαθέσιμα βίντεο.

Περισσότερες κοινοποιήσεις ανάμεσα σε διαφορετικά κανάλια

Αναρτήσεις σε stories, IGTV videos στο feed. Το instagram φαίνεται να δοκιμάζει να συνδέει μεταξύ τους τα διαφορετικά formats του και θα συνεχίσει να το κάνει ακόμα πιο έντονα.

Για παράδειγμα όταν το Instagram feed άλλαξε τον αλγόριθμο του πολλοί χρήστες, άρχισαν να χρησιμοποιούν τα stories για να φέρουν κίνηση στην ανάρτηση τους. Επιπλέον βλέπουμε μικρά teasers από το IGTV στο feed τα οποία οδηγούν στην εφαρμογή.

Οι κοινοποιήσεις από το Twitter κατακλύζουν το Instagram

Κείμενα και memes από το Twitter δημοσιεύονται στο Instagram εδώ και χρόνια.
Σε πιο καθαρά και φιλικά προς το Instagram templates βέβαια, χρησιμοποιώντας για παράδειγμα κάποιο background.

Αναμένουμε να δούμε περισσότερα από αυτά τα tweets στα instagram stories. 

Άνοδος του ακτιβισμού

Οι χρήστες εκδηλώνουν τις απόψεις τους στα κοινωνικά δίκτυα πιο έντονα από ποτέ. Πλατφόρμες όπως το Facebook και το Twitter που είναι πιο φιλικές προς το κείμενο, είχαν την πρώτη θέση.

Άνοδος του ακτιβισμού

Τώρα όμως οι Instagrammers χρησιμοποιούν και το Instagram για να εκφράσουν τις απόψεις τους.
Τον Φεβρουάριο μάλιστα το Instagram εισήγαγε το αυτοκόλλητο δωρεάς (donation sticker) που μπορεί να προστεθεί στα stories. Αν και δεν είναι ακόμα διαθέσιμο σε όλους, αναμένεται να λειτουργήσει σε περισσότερους λογαριασμούς, καθώς ο ακτιβισμός συχνά περιλαμβάνει κάλεσμα για δωρεές σε μη-κερδοσκοπικούς οργανισμούς. 

Σκληρά μέτρα ενάντια στα Instagram Bots

Twitter και Facebook βρέθηκαν στο μικροσκόπιο για επιρροή στα εκλογικά αποτελέσματα. Νέες έρευνες όμως αποκαλύπτουν και τον ρόλο του Instagram σε όλο αυτό.

Ήδη βλέπουμε να έχουν γίνει αλλαγές, στην προσπάθεια να καταπολεμηθεί η κατάχρηση της πλατφόρμας του Instagram. Λόγω αυτής της προσπάθειας είδαμε αυξημένη πρόσβαση στα verification, ενώ προστέθηκε και το «About this Account» σε μεγάλους λογαριασμούς.

Αλλαγές στο Instagram Direct

Αν και υπήρχαν φήμες ότι όλα τα μηνύματα θα κατευθυνθούν στην ανεξάρτητη εφαρμογή Direct, κάτι τέτοιο ωστόσο δεν θα συμβεί ακόμα.
Το γεγονός αυτό ίσως οδηγήσει σε βελτιώσεις των μηνυμάτων μέσα στην πλατφόρμα. 

Τα Gifs έχουν ήδη εισαχθεί από πέρσι ενώ το εργαλείο για τις γρήγορες απαντήσεις προστέθηκε για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να απαντούν γρήγορα στις πιο συχνές ερωτήσεις.

If you found the article useful, help us spread the word! (just click, it's free!)
SHARE THE ❤️


This article has: ... comments. View them and add yours! Open Comments