Διαφημίσεις στους Χάρτες της Google - Τι είναι και πως να τις κάνετε

SHARE THE ❤️

SHARE THE ❤️

Profile picture for user Mary Pyromali
Last Update: Πέμ, 03/21/2019 - 13:50 • Reading Time
Ετικέτες:

Η διαφήμιση στους χάρτες της Google είναι μια πολύ δυνατή επιλογή για να προσελκύσεις νέους πελάτες στο κατάστημα σου. Αν έχεις μια τοπική επιχείρηση μπορείς να αγοράσεις διαφημίσεις για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά και να τοποθετηθεί η επιχείρηση σου πάνω στους χάρτες της Google.

Αυτό είναι ένα πολύ δυνατό μέσο προβολής καθώς μπορείς να εμφανίσεις την επιχείρησή σου σε πελάτες που ψάχνουν στους χάρτες παρόμοιες επιχειρήσεις ή ανταγωνιστές. Αν βρεθείς σε μια πόλη που δεν γνωρίζεις είναι σίγουρο ότι θα χρησιμοποιήσεις τους χάρτες για να βρεις τοποθεσίες που σε ενδιαφέρουν. Είναι σίγουρο ότι θα ψάξεις για καφετέριες ή εστιατόρια κοντά σου, σε μια περιοχή που δεν ξέρεις.

Οφέλη

Μερικά από τα οφέλη των τοπικών διαφημίσεων στο δίκτυο της Google και στους χάρτες είναι τα εξής:

  • Περισσότερες επισκέψεις πελατών στο κατάστημα σου. Όλοι χρησιμοποιούν τους χάρτες για να βρίσκουν μαγαζιά και επιχειρήσεις κοντά τους, με την πρόθεση να τα επισκεφθούν.
  • Περισσότερα τηλέφωνα στην επιχείρηση σου. Αυτού του τύπου οι διαφημίσεις μπορεί να έχουν την επιλογή να πάρει κάποιος απευθείας στο τηλέφωνο του καταστήματος.
  • Πληροφορίες και αναγνωρισιμότητα στο κατάστημα σου. Όποτε εμφανίζεται η διαφήμιση, μαζί εμφανίζονται και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για την επιχείρηση σου. Ο χρήστης και πιθανός πελάτης, σας βλέπει πάνω από τους ανταγωνιστές. Φαίνονται με μια ματιά τα ωράρια, οι φωτογραφίες και άλλες πληροφορίες για το κατάστημα.

Εμπειρία Google σε κινητό και desktop

Προφανώς επειδή μιλάμε για την Google μπορείς να είσαι σίγουρος ότι η εμπειρία του χρήστη θα είναι σε ανώτατο επίπεδο και σε κινητές συσκευές αλλά και σε υπολογιστές. Όταν οι χρήστες ψάχνουν στην αναζήτηση από κινητή συσκευή η επιχείρηση σου μπορεί να φαίνεται στο χάρτη μαζί με άλλες, στο πρώτο αποτέλεσμα. Οι διαφημίσεις σου μπορούν να φαίνονται και πάνω στο χάρτη όταν κάποιος κάνει σχετική αναζήτηση και μέσα από την εφαρμογή Google maps.

Πως να φτιάξεις μια διαφήμιση για τους χάρτες

Για να μπορέσουν οι χάρτες της Google να δείξουν τις διαφημίσεις σας θα πρέπει να κάνεις τα παρακάτω:

  • Ενεργοποίσε τις επεκτάσεις τοποθεσίας (location extensions). Δείτε πως
  • Φτιάξε ή ενημέρωσε την καταχώρηση σου στο Google My Business. Το Google My Business είναι βασικό για να εμφανιστεί η επιχείρηση σου γενικά στους χάρτες. Δείτε πως
  • Χρησιμοποίησε στόχευση τοποθεσίας (location targeting) και bid ανά τοποθεσία (bid by location). Με αυτό τον τρόπο μπορείς να στοχεύσεις μια συγκεκριμένη τοποθεσία ώστε τα bids σας να αυξάνονται σε όσους βρίσκονται κοντά στην τοποθεσία της επιχείρησης. Δείτε περισσότερα
  • Βελτιστοποιήστε τις λέξεις κλειδιά σας. Χρησιμοποίησε λέξεις κλειδιά που είναι σχετικές με την τοποθεσία σας και με αυτό που ψάχνουν οι χρήστες. Διαβάστε περισσότερα

Κόστος

Οι διαφημίσεις αυτές χρεώνονται με το κλικ (CPC), κοστίζουν όσο και τα άλλα κλικ που αγοράζετε από τα Google Ads και χρεώνεστε στις εξής περιπτώσεις:

  • Όταν ο χρήστης πατάει τις πληροφορίες της τοποθεσίας (get location detail)
  • Όταν ο χρήστης πατάει την λήψη οδηγιών πλοήγησης (get directions)
  • Όταν πατάει από κινητό ο χρήστης να καλέσει το τηλέφωνο (click-to-call)
  • Όταν πατηθεί το link της ιστοσελίδας σας

Σε ποιες περιπτώσεις αξίζει να κάνεις διαφήμιση στους χάρτες;

Καλές οι διαφημίσεις αλλά δεν κάνουν όλα τα είδη διαφημίσεων για όλα τα είδη των επιχειρήσεων.

Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις είναι ιδανικές σε όσους έχουν καταστήματα και μαγαζιά, συνήθως λιανικής (retail) όπου πελάτες επισκέπτονται συχνά. Καταστήματα εστίασης όπως καφετέριες, εστιατόρια, μπαρ κλπ είναι πάρα πολύ βοηθητικές αυτές οι διαφημίσεις ειδικά αν είναι σε τουριστικά μέρη. Μαγαζιά όπως καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, πολυκαταστήματα κλπ είναι επίσης μέσα στις περιπτώσεις που θα δουν πολύ αύξηση του κόσμου με αυτές τις διαφημίσεις.

Επιχειρήσεις που λειτουργούν κυρίως με ραντεβού ή Β2Β δεν θα δουν τα ίδια οφέλη με τις προηγούμενες κατηγορίες ως εκ τούτου δεν προτείνουμε τέτοιου είδους διαφημίσεις εκτός και αν είναι μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής και συνδυάζονται με άλλες καμπάνιες.

Τελευταίες σκέψεις

Η Google είναι μια από τις πιο κυρίαρχες εταιρίες στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης. Έχοντας την μεγαλύτερη αναζήτηση και πολλά προϊόντα που μπορεί κανείς να διαφημιστεί, αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή ειδικά σε περιπτώσεις που ο πελάτης είναι έτοιμος να αγοράσει, σε αντίθεση με το δίκτυο της Facebook, το 2ο μεγαλύτερο διαφημιστικό δίκτυο, όπου ο πελάτης δεν ψάχνει απαραίτητα για μας, εμείς ψάχνουμε αυτόν.

Η πραγματικότητα είναι ότι αν θέλουμε να έχουμε επιτυχία στην ψηφιακή προβολή μιας επιχείρησης θα πρέπει να χρησιμοποιούμε και να αξιοποιούμε και τα δύο αυτά κανάλια σε διαφορετικές περιπτώσεις και στάδια του χρήστη - δυνητικού πελάτη. Από την πολυετή εμπειρία μας πάντως, εφόσον αξιοποιούνται σωστά, δουλεύουν πάρα πολύ καλά και έχουν βοηθήσει πάρα πολλές επιχειρήσεις να αυξήσουν σημαντικά τα κέρδη τους τα τελευταία χρόνια. Φυσικά δεν μετράει μόνο αυτό, θέλει να έχεις και ένα καταπληκτικό προϊόν ή υπηρεσία!

Καλή επιτυχία!

Δεν μπορείς να το κάνεις;

Αν βλέπεις κι εσύ την χρησιμότητα της διαφήμισης αλλά νιώθεις ότι δεν μπορείς να το κάνεις ή θες να βελτιστοποιήσεις στο μέγιστο την απόδοσή σου χωρίς να χαλάς άσκοπα χρήματα, μπορούμε να βοηθήσουμε.

Σαν experts digital heroes μπορούμε να αναλάβουμε να χτίσουμε μαζί σου την καλύτερη στρατηγική digital marketing που είχες ποτέ και να δεις κατακόρυφη αύξηση στα κέρδη σου ταυτόχρονα μειώνοντας τα διαφημιστικά σου κόστη στο ελάχιστο, μέσα από την βελτιστοποίηση που μόνο εμείς μπορούμε να προσφέρουμε σε υψηλό επίπεδο σαν Google Partners & Facebook Certified Professionals.

Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα συμπληρώνοντας την φόρμα και θα σου κάνουμε μια εντελώς δωρεάν παρουσίαση για το πως μπορείς να εκμεταλλευτείς τα digital κανάλια, προσαρμοσμένη αποκλειστικά στην δική σου επιχείρηση.

If you found the article useful, help us spread the word! (just click, it's free!)
SHARE THE ❤️


This article has: ... comments. View them and add yours! Open Comments