Η Ανατομία της Τέλειας Διαφήμισης στο Facebook

SHARE THE ❤️

SHARE THE ❤️

Profile picture for user Mary Pyromali
Last Update: • Reading Time
Ετικέτες:

Αν ποτέ έχεις προσπαθήσει να δημιουργήσεις ένα post ή μια διαφήμιση στο Facebook με υψηλά ποσοστά αλληλεπίδρασης (engagement) τότε ξέρεις ότι δεν είναι και τόσο εύκολο όσο ακούγεται.

Αρκετοί απλοί χρήστες του Facebook θεωρούν ότι ο βαθμός ευκολίας του να δημιουργήσεις περιεχόμενο μιας επαγγελματικής σελίδας είναι ο ίδιος ή σχεδόν ίδιος με την απλή χρήση της πλατφόρμας. Ναι, σίγουρα το ίδιο το Facebook θα το κάνει να φαίνεται εύκολο γιατί θα έχει μεγαλύτερα έσοδα από κάποιον με λίγες ή μέτριες γνώσεις που δοκιμάζει να διαφημιστεί από έναν επαγγελματία digital marketer. Αυτό συμβαίνει γιατί ο επαγγελματίας λόγω γνώσεων θα φροντίσει να φέρει τα μεγαλύτερα δυνατά αποτελέσματα με το λιγότερο διαφημιστικό κόστος, κάτι που ο ερασιτέχνης ή περιστασιακός χρήστης δεν γνωρίζει, άρα θα ξοδεύει περισσότερα. Τώρα σκεφτείτε, ποιος επωφελείται από κάτι τέτοιο;...

Τον παρακάτω οδηγό δεν τον φτιάχνω για σένα, τον φτιάχνω για μένα. Δεν σου λέω ότι είναι το άγιο δισκοπότηρο ή ότι πρέπει να τον χρησιμοποιήσεις αν θες να έχεις πετυχημένα post και διαφημίσεις. Απλά είναι η ανατομία που χρησιμοποιούμε εμείς και που βλέπουμε αποτελέσματα από αυτήν.
Περισσότερο την καταγράφουμε σε αυτό το post ώστε να έχουμε μια σελίδα να επιστρέφουμε όταν χρειαζόμαστε λίγη έμπνευση ή καμιά ιδέα.

  1. Call Out.

  2. Χτίσιμο συμπάθειας.

  3. Οφέλη.

  4. Call To Action.

  5. Εικόνα.

  6. Τίτλος, Υπότιτλος, Κουμπί.

  1. Call Out. Εδώ είναι το σημείο που ξεχωρίζεις το κοινό που ενδιαφέρεται για αυτό που προσφέρεις. Λέγεται "call out" ή αλλιώς "φωνάζω το κοινό". Αυτό το κάνουμε γιατί γνωρίζουμε ότι ο περισσότερος κόσμος δεν θα πατήσει στην διαφήμιση μας.
    Κάτι το οποίο δεν είναι πρόβλημα γιατί δεν θέλουμε να πατήσουν την διαφήμιση μας άνθρωποι που δεν έχουν σκοπό να αγοράσουν κάποια υπηρεσία μας.
    Παραδείγματα αυτού μπορεί να είναι: "Είσαι Χ και ψάχνεις λύση για το Υ" ή "Θα ήθελες να Χ (κέρδος) χωρίς το Υ (πρόβλημα) πχ Θα ήθελες περισσότερους πελάτες χωρίς να χαλάσεις περισσότερα λεφτά για διαφήμιση;"
  2. Χτίσιμο συμπάθειας. Είναι γνωστό ότι οι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις με βάση το συναίσθημα και τις δικαιολογούν με την λογική. Βλέπουμε ένα ωραίο ρούχο ή κινητό και αφού το ερωτευθούμε μετά δικαιολογούμε την αγορά του λέγοντας χρειαζόμουν το Χ γιατί... Με αυτό τον τρόπο γενικότερα παίρνουμε τις περισσότερες (αν όχι όλες) αποφάσεις.
    Ένας γρήγορος τρόπος να δημιουργήσουμε το αίσθημα της συμπάθειας ή του ότι συμπάσχουμε με τον πελάτη, είναι η τεχνική του "Νιώθεις, Ένιωθα, Λύση". Με μια φράση λέμε ότι "Ξέρω ότι νιώθεις Χ γιατί κι εγώ ένιωθα Χ μέχρι που βρήκα την λύση Υ" Με αυτό τον τρόπο τον περνάμε στο επόμενο στάδιο που είναι τα οφέλη ή τα γεγονότα - στοιχεία που υποστηρίζουν την λύση μας.
    Αν πχ θέλαμε να διαφημίσουμε ένα σεμινάριο θα λέγαμε: Ξέρω ότι νιώθεις ότι δεν έχεις αρκετούς πελάτες, ότι δεν μεγαλώνει η επιχείρηση σου αρκετά γρήγορα και ότι χαλάς πολλά χρήματα σε διαφήμιση χωρίς αποτέλεσμα. Το ξέρω γιατί κι εγώ έτσι ένιωθα μέχρι που βρήκα το σεμινάριο Χ που μου έδωσε αναλυτικές τεχνικές πως να φέρω περισσότερους πελάτες στην επιχείρηση μου χωρίς να χαλάσω περισσότερα σε διαφήμιση.
  3. Οφέλη. Συνεχίζοντας το (2) εδώ μπορούμε να βάλουμε σε bullets όλα τα οφέλη και τα κέρδη που θα αποκομίσει κάποιος από την υπηρεσία που προσφέρουμε. Χρησιμοποιώντας το παραπάνω παράδειγμα θα μπορούσαμε να βάλουμε τι ακριβώς θα μάθει στο σεμινάριο.
  4. Call To Action. Σε αυτό το σημείο ζητάμε από τον πελάτη να κάνει την κίνηση που θέλουμε. Ακόμα και αν υπάρχει κάτω από την εικόνα στο (6) το Call To Action θέλουμε να το βάλουμε κι εδώ γιατί πολλοί δεν γνωρίζουν που πρέπει να πατήσουν και θέλουν καθοδήγηση.
  5. Εικόνα. Το πιο σημαντικό κομμάτι όλης της διαφήμισης. Σε κάθε περίπτωση η εικόνα θα πιάσει περίπου το 75% του συνόλου της ανάρτησης σας (πριν πατήσει ο χρήστης read more). Από την εμπειρία μας βλέπουμε ότι οι εικόνες που δουλεύουν καλύτερα είναι οι φυσικές εικόνες. Εικόνες που δεν μοιάζουν με διαφήμιση. Αν το σκεφτούμε λίγο, ο κόσμος στο Facebook μοιράζεται και βλέπει φωτογραφίες φίλων, άρα θέλουμε να του δείξουμε μια ωραία φυσική εικόνα που θα του τραβήξει το ενδιαφέρον όπως θα του το τράβαγε μια φωτογραφία κάποιου φίλου. Αυτό δεν σημαίνει ότι όμορφα γραφιστικά banner με συνδυασμό φωτογραφίας και γραφικών δεν δουλεύουν, δουλεύουν μια χαρα. Αυτές που δεν δουλεύουν είναι οι στημένες stock φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο internet.
  6. Τίτλος, Υπότιτλος, Κουμπί. Ο τίτλος πρέπει να είναι μικρός αφοσιωμένος σε αυτό που προσφέρουμε και να απαντάει στην ερώτηση: Τι είπαμε ότι προσφέρεις;
    Ο υπότιτλος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν επεξήγηση του τίτλου σε περίπτωση που χρειάζεται και το κουμπί είναι η κίνηση που θέλουμε να κάνει ο πελάτης. Κατά προτίμηση, να είναι ίδιο με αυτό που βάλαμε στο (4).

Αυτά είναι μερικά από τα πράγματα που διδάσκουμε στα workshop μας, όπου περνάμε 4 ώρες μαζί σε μικρά γκρουπ έως 4 ατόμων δείχνοντας σας τα πάντα για το πως να πετύχετε στα social media. Ρωτήστε μας σχετικά

If you found the article useful, help us spread the word! (just click, it's free!)
SHARE THE ❤️


This article has: ... comments. View them and add yours! Open Comments