Ειναι το Facebook Shop σου ετοιμο για τις γιορτες; Δες πως μπορεις να προετοιμαστεις εγκαιρως

SHARE THE ❤️

SHARE THE ❤️

Profile picture for user gpaulopoulos
Last Update: • Reading Time

Καθώς πλησιάζουμε στην εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, οι επιχειρήσεις έχουν φέτος μια ξεχωριστή ευκαιρία να “πιάσουν” από νωρίς τους πελάτες εκείνους που ήδη έχουν αρχίσει να ψάχνουν για τα δώρα των Χριστουγέννων και όχι μόνο. Και λέμε φέτος γιατί πλέον οι περισσότεροι καταναλωτές συνήθισαν από το lockdown και πριν κάνουν τις αγορές τους κάνουν έρευνα στο διαδίκτυο. Είναι μια καλή ευκαιρία να εκμεταλλευτείτε αυτή τη νέα τάση και να ξεκινήσετε τις προετοιμασίες. Οι προετοιμασίες αυτές αφορούν κυρίως e-shop, website και τις σελίδες στο Facebook και το Instagram. Σύμφωνα με το Facebook Business Partners Resources, το 86% των καταναλωτών που χρησιμοποιούν συχνά τις πλατφόρμες του Facebook, στο τέλος θα αγοράσουν το προϊόν που ανακάλυψαν στις πλατφόρμες αυτές. Τα προϊόντα αυτά ανήκουν κυρίως στους κλάδους της μόδας, της ομορφιάς, των επίπλων και των ηλεκτρονικών, σε κλάδους δηλαδή που οι περισσότεροι από εμάς θα βασιστούμε για να κάνουμε κάποιο δώρο.

Για αυτό το λόγο σας ετοιμάσαμε κάποιες συμβουλές για να προετοιμάσετε κατάλληλα και έγκαιρα τις σελίδες σας στα Social Media για την περίοδο των εορτών. Πάμε να τις δούμε.

Φτιάξτε γερά θεμέλια με τον κατάλογό σας.

Ένας καλός κατάλογος είναι αυτός που θα σας δώσει γερές βάσεις για την κατάλληλη προετοιμασία, γιατί εκεί είναι όλα όσα χρειάζονται οι καταναλωτές. Ο κατάλογός σας περιέχει όλες εκείνες τις λεπτομέρειες που χρειάζεται ο καταναλωτής για να ενημερωθεί για το προϊόν σας πριν προχωρήσει σε κάποια αγορά. Σκεφτείτε ότι ένας ποιοτικός κατάλογος βοηθάει ώστε να εμφανίζονται τα προϊόντα σας σωστά στην αναζήτηση και με αυτό το τρόπο να σας ανακαλύπτουν περισσότεροι καταναλωτές. Ας δούμε λοιπόν μερικά πράγματα που θα σας βοηθήσουν να φτιάξετε έναν ποιοτικό κατάλογο.

  • Βεβαιωθείτε οτι ο κατάλογός σας είναι ενημερωμένος. Σωστά προϊόντα, απόθεμα προϊόντων, τιμές και πληροφορίες
  • Συμπληρώστε όλα τα πεδία του καταλόγου. Προτείνουμε να συμπληρώσετε όλα τα πεδία του καταλόγου ούτως ώστε ο καταναλωτής να έχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται πριν προχωρήσει στην αγορά.
  • Παρουσιάστε σωστά τα προϊόντα σας. Χρησιμοποιήστε μικρούς τίτλους με λεπτομερείς περιγραφές για το προϊόν, τουλάχιστον 3 χαρακτηριστικά όπως χρώμα, μέγεθος και υλικό και αναφέρετε πολύ καλές πληροφορίες για τον τρόπο αποστολής.
  • Χρησιμοποιήστε δημιουργικά που τραβάνε την προσοχή. Τα καλά δημιουργικά τραβάνε την προσοχή των καταναλωτών και τους επηρεάζουν αρκετά για να προχωρήσουν σε αγορά. Ειδικά στη κατηγορία της μόδας. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν προϊόντα που έχουν πάνω από μια φωτογραφίες και βίντεο. 
  • Χρησιμοποιήστε έναν κατάλογο. Αυτό που προτείνει το Facebook είναι να χρησιμοποιείτε έναν κατάλογο για τις διαφημίσεις και για το κατάστημα στο Facebook, γιατί σας βοηθάει να έχετε καλύτερη εικόνα για το απόθεμα των προϊόντων σας και να μην σας μπερδεύει. Αν πάλι δεν έχετε ρυθμίσει το κατάστημα στο Facebook πρέπει να το κάνετε, χρησιμοποιώντας τον κατάλογο που χρησιμοποιείτε συχνότερα σε περίπτωση που έχετε πολλούς καταλόγους.

Ετοιμάστε τις “βιτρίνες” σας με γιορτινές collection.

Ένας καλός τρόπος προετοιμασίας του καταστήματός σας είναι να δημιουργήσετε εορταστικές συλλογές. Δημιουργήστε συλλογές με τα κορυφαία σας προϊόντα και με τα προϊόντα που θέλετε να προωθήσετε. Για αυτές τις συλλογές χρησιμοποιείστε εορταστικά δημιουργικά που αναδεικνύουν το ύφος και την ταυτότητα της επιχείρησής σας και “σπρώξτε” τους καταναλωτές στο πνεύμα των εορτών από νωρίς. Δείτε μερικές συμβουλές. 

  • Γίνετε πρωτοποριακοί. Προσπαθήστε να γίνετε οι πρώτοι που θα δημιουργήσετε μια μοντέρνα συλλογή δώρων για κάποια συγκεκριμένα ενδιαφέροντα του κοινού σας όπως αν είναι φιλόζωοι, αν είναι αθλητικοί τύποι ακόμα και αν είναι τύποι του “έξω”
  • Γίνετε δημιουργικοί. Προσπαθήστε μέσα από τα δημιουργικά να βγάλετε την ταυτότητα της επιχείρησής σας. Τραβήξτε την προσοχή των καταναλωτών με όμορφα εορταστικά δημιουργικά.
  • Δημιουργήστε συλλογές δώρων. Βάση των πωλήσεών σας των περασμένων ετών προσπαθήστε να δημιουργήσετε συλλογές για δώρα. Δηλαδή κάποιες συλλογές που θα έχουν προϊόντα με τιμές έως 20€, 30€ ή 50€ που θα μπορεί κάποιος πολύ εύκολα να βρει το δώρο που θέλει ανάλογα με τα χρήματα που θέλει να διαθέσει.
  • Δείξτε τα best seller σας. Δημιουργήστε συλλογές με τα προϊόντα που αγοράζουν περισσότερο οι καταναλωτές, αλλά και με τα κορυφαία σας προϊόντα.

Δημιουργήστε shoppable content.

Εδώ και λίγο καιρό υπάρχουν τα product tags, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε είδους content είτε είναι post, είτε story ακόμα και σε live. Οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να δουν το προϊόν που πουλάτε άμεσα και να προχωρήσουν σε αγορά. Οι περισσότερες μεγάλες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν tags αρκετά συχνά για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Πιο κάτω μπορείτε να πάρετε ιδέες πως να τα χρησιμοποιήσετε.

  • Στις ενημερώσεις. ‘Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ανακαλύψουν τα προϊόντα σας είναι να χρησιμοποιείτε αρκετά τα product tags στα post που κάνετε στις ενημερώσεις. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέχρι 5 σε ένα post. 
  • Στις ιστορίες. Χρησιμοποιήστε τα product stickers για να γίνουν οι ιστορίες σας πιο ελκυστικές. Δοκιμάστε να κάνετε ιστορίες με χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα σας ή κάποιες συμβουλές για το πως να τα χρησιμοποιήσουν καλύτερα.
  • Στα βίντεο. Δημιουργήστε βίντεο που να αναφέρουν την χρησιμότητα του προϊόντος που προωθείτε και κάποιες γενικές πληροφορίες, χρησιμοποιώντας τα product tags. Τα βίντεο μπορεί να είναι live ή κανονικά και να συμμετέχει και το κοινό σας με ερωτήσεις.

Χρησιμοποιήστε τις διαφημίσεις.

Η πλατφόρμα του Facebook διαθέτει μεγάλη ποικιλία διαφημίσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προκειμένου το κοινό σας να σας ανακαλύψει, αλλά και να κάνει άμεσα αγορά. Ακολουθούν μερικά tips για να προσεγγίσετε νέους ή υπάρχοντες πελάτες. 

  • Εορταστική Traffic. Όπως αναφέραμε και νωρίτερα τα product tags είναι πολύ σημαντικά και μπορούν να σας φέρουν περισσότερους πελάτες. Ακόμα και στην Traffic Campaign σας χρησιμοποιήστε τα product tags για να μπορούν οι καταναλωτές να κατευθύνονται αμέσως στη σελίδα των προϊόντων ώστε να έχουν τηδυνατότητα για άμεση αγορά. 
  • Campaigns. Πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι οι καταναλωτές που αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις σας είναι πιθανότερο να προχωρήσουν σε αγορά όταν η διαφήμιση διαθέτει product tags. Οπότε αυτό που σας προτείνουμε είναι να χρησιμοποιείτε τα product tags σε όλες σας τις καμπάνιες που θα “τρέξετε” την εορταστική περίοδο. 
  • Δημιουργήστε κοινό αγοραστών. Η πλατφόρμα του Facebook διαθέτει αρκετές λειτουργίες για το κοινό σας, μια από αυτή είναι να δημιουργήσετε κοινό το οποίο έχει κάνει αγορά από εσάς. Χρησιμοποιώντας λοιπόν αυτό το κοινό μπορείτε να φτιάξετε lookalike κοινό και να προσεγγίσετε ακόμα περισσότερους καταναλωτές. 

Αυτές είναι μερικές από τις συμβουλές μας για να προετοιμάσετε κατάλληλα το “κατάστημά” σας στα Social Media. Όσοι πάλι από εσάς δεν διαθέτετε ακόμα ένα τέτοιο ηλεκτρονικό κατάστημα στις πλατφόρμες του Facebook και του Instagram σκεφτείτε να φτιάξετε ένα και να ακολουθήσετε τις συμβουλές μας. Τα Social Media αναπτύσσονται συνεχώς και δημιουργούν εργαλεία για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και αυτές. Με τις αλλαγές αυτές τα Social Media γίνονται κανάλια προώθησης των επιχειρήσεων, οπότε πρέπει να το εκμεταλλευτούμε στο έπακρο. Σας ευχόμαστε ότι καλύτερο για τις φετινές γιορτές. Thank me later.

If you found the article useful, help us spread the word! (just click, it's free!)
SHARE THE ❤️


This article has: ... comments. View them and add yours! Open Comments